دوست دارم از فروشگاه اریکه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه خاص با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید
همچنین میتوانید به دفتر گروه کامپیوتری اریکه واقع در استان قزوین – شهر قزوین – خیابان خیام مرکزی – کوچه شهید ملکی – پلاک 3-واحد1 مراجعه کنید.
آیا برای خرید ازفروشگاه اریکه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید با عضویت در فروشگاه اریکه میتوانید : سریعتر و سادهتر خرید کنید ، به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید ، لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید ، در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه خاص خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ
فروشگاه اریکه با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه اریکه با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه خاص تماس بگیرم؟
پاسخ
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه اریکه با شما تماس خواهند گرفت
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ
بله میتوانید از طریق صفحه تماس با ما تماس بگیرید.
در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟
پاسخ
در قسمت یادداشت میتوانید درخواست عدم ارسال فاکتور را بنویسید.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ
کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه خاص با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه خاص موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه خاص محدودیتی دارد؟
پاسخ
بله چون محصولات فروشگاه خاص نایاب و بسیار خاص هستند معمولا تعداد کمی از اجناس در انبار وجود خواهد داشت و امکان فروش عمده نخواهد بود زیرا تنها این اجناس در فروشگاه خاص قابل خریداری خواهند بود