حساب کاربری


آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید

سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد


آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

پاسخ

دوست دارم از فروشگاه اریکه24 خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

  دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه اریکه 24 با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید

همچنین میتوانید به دفتر گروه کامپیوتری اریکه واقع در استان قزوین – شهر قزوین – خیابان خیام مرکزی – کوچه شهید ملکی – پلاک 3-واحد1 مراجعه کنید.

آیا برای خرید ازفروشگاه اریکه24، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ

  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید با عضویت در فروشگاه اریکه24 می‌توانید : سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید ، به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید ، لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید ، در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ

 شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اریکه 24 خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ

  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ

 فروشگاه اریکه24 با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه اریکه24 با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ

  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه اریکه24  تماس بگیرم؟

پاسخ

 خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه اریکه24 با شما تماس خواهند گرفت

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ

 بله میتوانید از طریق صفحه تماس با ما تماس بگیرید.

در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

پاسخ

  در قسمت یادداشت میتوانید درخواست عدم ارسال فاکتور را بنویسید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ

کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه اریکه24 با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه اریکه24 موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه اریکه24 محدودیتی دارد؟

پاسخ

بله چون محصولات فروشگاه اریکه24 نایاب و بسیار خاص هستند معمولا تعداد کمی از اجناس در انبار وجود خواهد داشت و امکان فروش عمده نخواهد بود زیرا تنها این اجناس در فروشگاه اریکه24 قابل خریداری خواهند بود

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ

  همگی کاربران فروشگاه اریکه24 می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه خاص، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه اریکه24، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ

  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ

 خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه اریکه24 از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه اریکه24 امن است؟

پاسخ

  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اریکه24 که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید

ارسال سفارشات

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد

 آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ

زمان رسیدن ارسال‏‌ها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، در سریع ترین زمان ممکن ارسال میشود.

سبد خرید